زورق مهتاب

نشستم در کنار جویباران* ترا در زورق مهتاب دیدم

زورق مهتاب

نشستم در کنار جویباران* ترا در زورق مهتاب دیدم

مژده ای دل که دگر باد صبا بازآمد...

سلام بر آرام جانانم نسیم نازنین !


روز آدینه ات بخیر ! امروز احتمالا آخرین روز ماه مبارک شعبان است و فردا ماه پر فیض ارباب کریم است.


با تمام وجود خوشحالم به مناسبت این ماه پر فیض و برکت ورحمت .




طبق معمول به پیشواز این میهمانی الهی رفتیم و از خدای عظیم الشان می طلبیم که ما را جزو روزه داران واقعی و خالص بپذیرند و قرار دهند . انشا ءالله




خدایا ! ما را  از شر شیاطین جن و انس حفظ فرمای و به حق خانم فاطمه سلام الله علیها و بحق همه چهارده گوهر ازلی و ابدی خلقت که شیعیان واقعی درگاه تو اند ، ما را از شیعیان  واقعی این چهارده منجی و فرستاده به حق ات قرار بده و این ماه مبارک رمضان ما را از اولیاء واقعی خویش با عافیت وعزت قرار بده و امسال و از همین لحظه ، ما و همه مومنان و شیعیان علی علیه السلام را نسل در نسل از عاقبت بخیران و یاوران واقعی مهدی فاطمه سلام الله علیه قرار بده به لطف و کرمت و به نور محمد و آل محمد صلی الله علیه و آله وسلم !



باز هم .... روایتی ....!

سلام !


روز پنج شنبه  شده  وما امروز کلاس داشتیم !!


بنده  که از سر کار اومدم و دیشب شیفت  بودم و دیر هم استراحت کرده بودم و..... خلاصه کلاس طراحی رو که پیچوندیم


و نسیم جون هم با تاخیر ولی بالاخره به تنبلی فائق شد و رفت سر کلاس استاد شاه حسینی .


من هم  قراره کلاس استاد شاه حسینی رو که بعد از ظهر هستش برم ...توکل به خدا... .


انشاءالله فردا پیشواز ماه رحمت و میهمانی خداست .


پیشاپیش این ماه با سعادت و پر رحمت رو به شما نسیم دلنوازم تبریک میگم





و ازت می خوام این خاک پات رو هم از دعاهای با عشق و شور و حالت بی نصیب قرار ندی !


خوبه  با دوتا حدیث از رسول مکرم اسلام صلی الله و علیه و آله و سلم قلبهامون رو امیدوار و شاد کنیم :


پیامبر خدا صلی الله علیه و آله و سلم: اگر بنده ارزش ماه رمضان را بداند، آرزو می کند که سراسر سال، رمضان باشد.


پیامبر خدا صلی الله علیه و آله و سلم: چون هلال ماه رمضان پدید آید، درهای دوزخ بسته گردد و درهای بهشت گشوده شود و شیاطین به زنجیر کشیده شوند.




و از اونجایی که این ماه ماه ارباب و امام بر حق عالمیان حضرت علی علیه السلام ، شهید والا


قدر ماه رمضان و شبهای قدر می باشد امروز رابا دوتا حدیث در باب محبت مولا ی متقیان از


گوهرهای کلام حضرت رسوالله صلی الله علیه و آله وسلم مزین و منور می کنیم .


یا علی ابن ابیطالب روحی فداک . یا علی ادرکنا بحق الزهراء وابیها:



پیامبر خدا صلی الله علیه و آله و سلم: دوستی علی گناهان را می خورد همچنان که آتش هیمه را.


پیامبر خدا صلی الله علیه و آله و سلم: به علی علیه السلام فرمود: تو را جز مومن دوست ندارد و جز منافق دشمنت نمی دارد.




بله ... خدا رو شکر دوباره ماه رحمت ومغفرت ارباب کائنات رسید و دوباره بنده نوازی های بیشتر و کریمانش امثال من گنه کار رو امیدوارم می کنه که هرچند اعمالم سیاه و ناخالص و گناهام بی نهایت زیاده ولی باز هم به خانه توبه و مغفرت( انشاءالله )دعوت شدیم و از خدا می خوام همه ما ها رو ، و خصوصا این رو سیاه کمترینش رو به آبروی چهارده نور مقدس و پاک شامل لطف و مغفرت و رحمت خاصشون بفرماین .انشاءالله



سلامی دوباره ...! بازم غافلگیرم کردی ...!

سلام عزیز قلبم !


خیلی وقت بود که می خواستم توی وبلاگ بیام و مطلبهای جدیدی بنویسم ولی شرمنده از روی ماهت که خودم رو  در گیر مشکلاتی کردم که هر چند باید واردش می شدم ولی واقعا تمام فکر و ذهنم رو مشغول خودش کرده و  از این  بابت که کمتر به این امور رسیدگی می کنم شرمنده ام .



و باز یه تشکر ویژه از این که تو بازم هم من رو غافلگیر کردی و زودتر از من به وبلاگمون سر زدی و مطلب نوشتی ...


واقعا عمر خیلی سریع می گذره و من از اون قسمتهایی که بخاطر کار و مشکلات کاری با تو نبودم و فکرم مشغول بحثهای اقتصادی و مسائل پیرامونی اون بود اصلا خاطره خوشی ندارم و می خوام به تو عزیز دلم بگم که خوشحالم که هر جا که با تو وبه یاد تو بودم واقعا برام لذت بخش بوده و خستگی من رو از قلبم و از جانم بیرون آورده وبه خاطر این همه آرامش ازت ممنونم ! و امیدوارم من هم همه جا بتونم در هر شرایطی آرام قلب مهربونت باشم . انشاءالله .


ادامه مطلب ...

کاغذ و خودکار


مهمانی، خدا را شکر به خوبی برگزار شد. و احساس می کنم به همه خوش گذشت.


دیشب هم رفتیم کارگاه خانواده نوپا، خیلی بهتر از دو جلسه قبل به من چسبید چون کمتر خسته شدم. استفاده از یک کاغذ و خودکار خیلی بهم کمک کرد.باانتقال مطالبی که دوست داشتم تو ذهنم بمونه روی کاغذ کمی ذهنم آزاد میشد که راحتتر مطالب بعدی را تحلیل کنم.


تازه از کاغذ هم به عنوان بادبزن استفاده می کردم!


اگه فرصت کردم یه یادداشت هم در مورد چیزهایی که یادگرفتم در این جلسه میزنم.


حالا باید برم کلاس شاه حسینی ...

جمعه مهمون داریم

جمعه این هفته قراره محمد و لعیا را بقول معروف پاگشا کنیم.


امیدوارم مهمونی خوبی در پیش داشته باشیم