زورق مهتاب

نشستم در کنار جویباران* ترا در زورق مهتاب دیدم

زورق مهتاب

نشستم در کنار جویباران* ترا در زورق مهتاب دیدم

یکسری جریان خوب دیگه ....

سلام بر همدم وهمسفر خوب و نازنینم !


به سلامتی این هفته کلاس استاد رو رفتیم و خدا رو شکر باز هم مطابق معمول خیلی پر بار و معنوی و صد هزار البته کلی شاد و پر انرژی بود ! خدا استاد محترم رو ، سلامتی و عافیت و عزت و خیر دنیا و آخرت مرحمت بفرمایند. انشاءالله.


به سلامتی کلیه کلاسها به خصوص کلاسهای این جانب که اهل پیچوندن هستم تعطیل بود جز کلاس شما که برقرار بود .


دیشب  شب 21 ماه مبارک رمضان و شب نازنین قدر بود و شب شهادت ساقی کوثر امام علی علیه السلام  بود . به اتفاق شما و همشیره محترمه شما  رفتیم مراسم شب قدر استاد شهاب مرادی برای مراسم احیاء...


خیلی شب عالی و خوبی بود و امیدوارم خدای متعال بهترین تقدیر ها رو برای ما رقم بزنند و وجود مقدس ارباب  آقا حضرت حجت الله الاعظم امام مهدی علیه الصلوه و السلام از ما راضی و خشنو باشند و از عنایات ویژه خودشون ما رو  بهره مند بفرمایند انشاءالله.


شب قبل  که مراسم بودیم نتونستم بخوابم و صبح رفتم سر کار و بعد از کار از ساعت تقریبا 9/5 صبح خوابیدم و واقعا چسبید وخستگیم در رفت .


قرار شد امشب به اتفاق بریم منزل مامان پروین و از اونجا بریم محوطه باشگاه ، تا از فضای سرسبز و با آرامش اونجا استفاده کنیم و دور هم دوباره با هم افطاری بخوریم .


خیلی محوطه زیبا  و سر سبزی بود و کلی عکس گرفتیم و از طبیعت زیباش لذت بردیم ...

... موقع افطار شد و مامان پروین ، افطاری ، ماکارونی زحمت کشیده بودند و قبل از اون با یه چای دارچین بسیار خوش رنگ و طعم و نان و پنیر که آورده بودند  افطار کردیم . و کلا همه چیز خوب بود. و هوای مطبوع و محیط با آرامشی داشت .


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد