زورق مهتاب

نشستم در کنار جویباران* ترا در زورق مهتاب دیدم

زورق مهتاب

نشستم در کنار جویباران* ترا در زورق مهتاب دیدم

مراسم 28 صفر هم تموم شد

و دوباره رسیدیم به شمارش معکوس


و تنها ۱۴ روز دیگه


این چند وقت اینقدر به طور فشرده در گیر انجام کارهامون بودیم که نرسیدیم هیچکدوم وبلاگ را به روز کنیم

ولی از اونجایی که ۱۴ مضرب عدد هفت مقدس است بهانه ای شد که بیام و یه مطلب بزنم


الان رفته بودم تو سایته حج ببینم خبر تازه ای شده یا نه!

ولی دیدم خیر خبری نیست! هنوز درخواستمون در دست بررسی است ( تا ببینیم قسمتمون چیه!)


با اینکه فکر می کنم می بینم همه کارها را داریم به وقتش انجام میدیم و کار عقب افتاده ای نداریم ولی نمی دونم چرا همش تو این مغزم بیخودی آشوبی بپاست و الکی الکی استرس دارم، هر چند اصلا بهش اهمیت نمی دم


فردا صبح بیای خونه انشالله دوباره کلی کارهای خونه را با هم انجام میدیم

دیگه خیلی خوابم میاد برم بخوابم

سعی می کنم این چند روز هر روز وبلاگ را به روز کنم


تا فردا