زورق مهتاب

نشستم در کنار جویباران* ترا در زورق مهتاب دیدم

زورق مهتاب

نشستم در کنار جویباران* ترا در زورق مهتاب دیدم

تولد زیبای عشق

نسیم عزیزتر از جانم !


فردا روز تولد تو و زیبا ترین روز زندگی من هستش ! چون در یه چنین روزی خدا بهترین مخلوقش رو برای همراهی و همدلی و همنفسی من کمترین به  این کره خاکی فرستاد تا در کنار این پرنده همیشه عاشق سفر زندگی رو به بهترین صورت ممکن طی کنم !



نسیم نازنینم ! امیدوارم هزاران سال شمع محفل زندگیم باشی و من چون پروانه به دور وجود نازنینت بگردم و خود را فدای تو کنم !



عمرت پاینده و شادیهایت مستدام عشق من !





تولدت مبارک!






یه روز زیبای پاییزی

نسیم عزیزم  سلام !  

  دیروز باز هم یه روز خیلی زیبا از زندگی رو احساس کردم !  همه میگن زندگی مستقل  سختی های خودش رو داره ولی من بهت میگم که زندگی های مستقل زیباییهای خاص خودش رو داره ! اگر خو ب نگاه کنیم  می بینیم که هیچ چیز براحتی بدست نمیاد واسه همین هم هست که همه میگن بابا رفتیم ازدواج کردیم سختی هامون دوبرابر شده ولی به این مطلب نگاه نمی کنن که هر  استقلال و آرامشی با یه نفره بودن  بدست نمی آد به  اصطلاح یه دست   صدا نداره  .

 

 

 

دیروز وقتی با هم داشتیم خونه عشقمون رو مرتب می کردیم از  این که تونستم یه کاری  برای زندگیمون و  برای  آرامش عشق نازنینم انجام بدم و بتونم بهش ثابت کنم من می تونم  اون  کسی باشم که به عنوان تکیه  گاه بتونه بهش  اعتماد کنه و بدونه که در تمام لحظات با اون هستم و ازش حمایت می کنم خیلی خوشحال بودم !

 امیدوارم بتونم برای پرنده گرمی بخش زندگیم بهترین زندگی و با آرامش ترین حریم و مامن رو فراهم کنم !

 

وقتی  به  روز شمار  مونده  به تاریخ   عروسیمون نگاه می کنم   خیلی  خوشحال  می شم  فقط 40  روز  دیگه   مونده.

از خدای بزرگ و از محضر صاحب این روز که حضرت صاحب الزمان  علیه السلام هستند  می خوام نظری کنن که  ما همیشه چله نشین  عشق الهی باشیم و در زندگی  هم همیشه مراقبه عشق  داشته باشیم و نذاریم  عاملی حریم مقدس   عشق  زندگیمون   رو تحت  تاثیر قرار بده و می دونم که میشه چون بین خواستن و تحقق اون فقط باور هر کسی هست که باعث اجابت میشه  !

 

پس بیا باهم دیگه  از الان تا آخر عمر چله عشق بگیریم و باور داشته باشیم که تا ما بی تفاوت نباشیم  زندگی همیشه سبز و بهاری هستش و من رنگ زندگیمون رو با تلاش و عشق هر دو تامون  سراسر سبز انتخاب می کنم یعنی همیشه بهار ! پس عشق گلم  یادمون باشه در هر شرایطی ما در بهار بسر می بریم و بهار یعنی طراوت و شادابی زندگی !

 


تا ابد با من بمون همسفرو همنفسم

پرده

دیروز صبح با مامان پروین رفتیم پرده ها را خریدیم و بالاخره پروژه خرید پرده به پایان رسید،   

  

  

 

 

دیروز بعدالظهر هم که با مامان منیر رفتیم و سفارش لباس عروس را دادیم ، پروژه عظیم لباس عروس هم مراحل خودشو داره به خوبی طی می کنه   

 

مرحله بعدی پرو لباسه

  

 

"ما"

مهدی جون ۴۲ روز دیگه مونده تا جشن عروسیمون 

 

۴۲ روز دیگه مونده تا "من" و "تو"، "ما" بشیم 

توی این یک سال تمرین "ما" بودن کردیم و دیدیم میشه که از "من" بودن خیلی جاها گذشت 

و از 42 روز دیگه تمرینات و تجربیات این یک سال باید تو زندگیمون پیاده بشه 

 

  

این بار دوست داشتم با زبان اشاره بهت بگم I LOVE YOU

 

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی !

سلام گلم !

عید سعید و مبارک مولود مکرم حضرت فاطمه زهرا سلام الله  علیها؛ ارباب با عظمت خلقت آقا علی ابن موسی الرضا را  به محضر بالا بلندت تبریک و تهنیت عرض می کنم !



همراه و همسفر نازنینم : نوشته های با احساس و زیبایت را خواندم و در پوست خود نمی گنجم عزیزم !

شریک زندگیم  و مونس و مرهم قلب مشتاق و بی تابم ‌:دیروز که با هم رفتیم تا لباس زیبای عروسی را با هم ببینیم وقتی تو را در آن لباس زیبا  دیدم احساس کردم گویا خدای عظیم الشان  بهشت خویش را به این بنده گنه کار در کره ارض اهدا نموده است و حوری وشی چون تو راکه بسی بالاتر از شان و منزلت این حقیر است به عنوان بزرگترین هدیه اش به من اعطاء فرموده است ! واقعا چه بنده نوازی کریمانه ای که خداوند بهترین مخلوقاتش را همسفر این کمترین نموده است تا به من بفهماند که دوستم دارد که بهترین دوستش را همدمم فرموده است تا شکر نعمت کریمانه اش را به جای آورم ؛ باشد که شکر نعمت آن وجود لایزال را بتوانم بجای آورم و امیدوارم خداوند روزی هایش را بر همه خلق و من جمله بر نسیم حیاتم که حیاتم به نفسهای گرمش بسته است و دلیل زندگیم است بگستراند و مستدام فرماید !


همراه زیبای زندگیم امشب که شب ولادت مولای بزرگوار خلقت حضرت علی ابن موسی الرضا علیه السلام می باشد از درگاه کریمانه اش می طلبم که با نظر ولایت و سروری به من حقیر و همسر شزیف و بزرگوار و والا مقامم نظری بفرمایند و ما را در درگاه حضرت باریتعالی شفاعت بفرمایند تا زندگی ما شیرین تر از عسل و طولانی تر از عمر خلقت و به پاکی روح مقدس و منور اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام و مورد قبول و نظر حضرت بقیه الله ارواحنا لتراب مقدمه فداه و عنایت لحظه به لحظه آن وجود نازنین قرار بگیرد و در این شب عزیز برای همه اهل خلقت من جمله اهل کشور و مملکت ما و مردم نازنین این کشور شادی و سلامتی و آرامش و عزت و خیر دنیا و آخرت مسالت می کنم ! خدایا به حق آقا علی ابن موسی الرضا علیه السلام دعاهای ما مستجاب به خیر  در این لحظه بفرمای (آمین )!


                                    یا رب دعای خسته دلان مستجاب کن !


روز شمار : 43 روز