زورق مهتاب

نشستم در کنار جویباران* ترا در زورق مهتاب دیدم

زورق مهتاب

نشستم در کنار جویباران* ترا در زورق مهتاب دیدم

سلامی به گرمای عشق و به رحمت ماه مبارک رمضان به گرمی بخش زندگیم نسیم ....

سلام همرا ه نازنین زندگیم !



خوشحالم دوباره به وبلاگ سر زدی و من از دیدن این که این فضای خالص و بی ریا رو در کنار گفتمان زندگیمون داریم و براش ارزش قائلیم خوشحالم .


مهربون همیشگی و موهبت دائمی الهی من ! دوباره ماه مبارک رمضان اومده واینقدر عجله داره تموم بشه که هنوز چشم رو باز وبسته نکرده 13 روز از بهترین ایام این ماه رحمت و مغفرت الهی گذشت ...


خدای متعال لطف بفرمایند و ما رو در این ماه نورانی و رحمانی با ادراک و بخشش و مغفرت و عشق سرشار و بی انتهای


خودشون و در نهایت واصل به وصال حقیقی مقیم دائمی شبهای قدر بفرمایند و سفره شب قدرشون را برای ما گسترده و


دائم بفرمایند . انشاءالله.


همسر مهربانم ! این خاک پای کمترینت را از دعای با معرفت و عارفانه ات محروم نفرمای !


دوستت دارم چون که لایق بیش از این ها  و بهترین ها هستی !

نظرات 2 + ارسال نظر
مامان پریاگلی دوشنبه 31 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 04:14 http://ghab-o-shishe.niniweblog.com

خواهش می کنم به وبلاگ من و دخترم سر بزن و اگه از عکس دخترم که تو مسابقه ی نی نی شکمو شرکت کرده خوشت اومد لطف کن و کدش رو به شماره ای که نوشتم پیامک کن
پیشاپیش از لطفت ممنونم
قربان شما مامان پریا گلی

نسیم دوشنبه 31 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 15:47

من سرتاپا تقصیر و معرفت و عرفان ؟؟

ماه رمضون انگار زیاد تاثیر روت گذاشته دو رو برت پری می بینی با من اشتباه گرفتی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد