زورق مهتاب

نشستم در کنار جویباران* ترا در زورق مهتاب دیدم

زورق مهتاب

نشستم در کنار جویباران* ترا در زورق مهتاب دیدم

بدون شرح

توی این مدت بارها اومدم مطلب بزنم ولی به خوندن مطالب قبلی اکتفا کردم و رفتم


واقعا ایا حرفی برای گفتن ندارم؟؟

نمی دونم!

اگه حرف برای گفتن نداشتم که به وبلاگ سر نمی زدم؟

البته شاید می خواستم فقط به روزش کنم و برای همین هم نمی دونستم چه مطلبی بزنم!


شاید میخواستم از وقایع روزانه بگم که تو این مدت چه کردیم و کجا ها رفتیم یا از کنکوری که بخاطرش کم تلاش کردم

یا از روزها و شبهایی که تنها بودم و تو برای کار به شهرستان رفته بودی


ولی مطمئنا میخواستم از شادیهام بنویسم!

مثلا از نی نی ناز و خوشگل نوید اینها...

سالگردهایی که گذشت ...


و لحظه های شاد و خوبی که کنار تو میگذرونم مهدی عزیزم







نظرات 1 + ارسال نظر
site01 جمعه 5 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:26 http://www.site01.euu.ir

505641065گاهی شانس فقط یک بار به آدم رو میاره پس باید قدرش رو دونست بهترین فرصت زندگی شما برای ثروتمند شدن مجموعه ای بی نظیر برای اولین بار در ایران برای کسانی که می خواهند بهتر زندگی کنند و از کمترین وقت و هزینه بیشترین سود را ببرند.برای آگاهی از جزییات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید.
http://www.site01.euu.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد