زورق مهتاب

نشستم در کنار جویباران* ترا در زورق مهتاب دیدم

زورق مهتاب

نشستم در کنار جویباران* ترا در زورق مهتاب دیدم

تو ، شریک زندگی من

تشکر می کنم ازت بابت اینکه منو تو تمامی لحظات زندگیت شریک میدونی


مهدی جون ، چند شب پیش که بهم زنگ زدی و در مورد فعالیتهای جدیدی که میخوای شروع کنی باهام مشورت کردی خیلی خوشحالم کردی.

هر چند شاید خودت تصمیم از اول گرفته بودی ولی همین که به من زنگ زدی و نظر منم خواستی، اون شب واقعا از این رابطه خوبی که بینمون هست احساس رضایت کردم.




و یه تشکر دیگه هم بابت اینکه با من خیلی جاها همراه میشی. مثلا در جمع باشگاه فیلم ، تجربه ای که قبلا نداشتی و می تونستی از اول تمایل نشون ندی، هر چند حالا خودت بیشتر از من  برای حضور در برنامه هاش استقبال می کنی!


ازت ممنونم که همیشه همراه من هستی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد