زورق مهتاب

نشستم در کنار جویباران* ترا در زورق مهتاب دیدم

زورق مهتاب

نشستم در کنار جویباران* ترا در زورق مهتاب دیدم

تولد زیبای عشق

نسیم عزیزتر از جانم !


فردا روز تولد تو و زیبا ترین روز زندگی من هستش ! چون در یه چنین روزی خدا بهترین مخلوقش رو برای همراهی و همدلی و همنفسی من کمترین به  این کره خاکی فرستاد تا در کنار این پرنده همیشه عاشق سفر زندگی رو به بهترین صورت ممکن طی کنم !



نسیم نازنینم ! امیدوارم هزاران سال شمع محفل زندگیم باشی و من چون پروانه به دور وجود نازنینت بگردم و خود را فدای تو کنم !



عمرت پاینده و شادیهایت مستدام عشق من !





تولدت مبارک!






نظرات 1 + ارسال نظر
نسیم جمعه 30 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 19:08

عشق من انشالله که شمع صد سالگی را کنار تو فوت کنم

به خاطر همه چی ممنونتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد